streda , 21 november 2018
Home / Zaujímavosti / Tipy a triky / Ako schudnúť 10 kg rýchlo a zdravo?

Ako schudnúť 10 kg rýchlo a zdravo?

Kto by si neprial schudnúť 5, 10 alebo aj 20 kíl a konečne sa zbaviť svojho hendikepu? Takéto želanie určite nie je nemožné splniť, budete sa ale musieť poriadne snažiť, dodržiavať všetky pravidlá pri chudnutí, a predovšetkým nejaký ten týždeň či mesiac vytrvať.

Zistite, ako schudnúť 10 kg zdravým spôsobom, bez toho, aby ste sa trápili hladom alebo chudli pomocou drahých a často neefektívnych doplnkov.

Neodkladajte chudnutie a začnite hneď

Každý mesiac si hovoríte, že od pondelka začínate s chudnutím, ale vo výsledku to príliš dlho nevydržíte? Neodkladajte to na niekedy, začnite hneď tým, že sa pozriete na zdravé diéty na chudnutie. Urobíte to najlepšie nielen pre svoju líniu, ale aj pre svoje zdravie. Každý kilogram, ktorý máte navyše, sa môže nepriaznivo prejaviť na zdraví. A čo potom, keď sa jedná o 10 kg a viac, než koľko by ste mali mať? Začnite teraz, neodkladajte to na ďalší deň alebo týždeň, dnešok je ten najlepší dátum.

Najčastejšie chcú ženy aj muži schudnúť 10 kg

Zaujímavosťou je, že ženy a tiež muži chcú podľa rôznych ankiet schudnúť približne 10 kg.

Áno, iba 10 kg. Toto číslo nie je nijako vysoké, aby ste o neho nezvládli svoju váhu znížiť. Stačí sa len trošku snažiť a niečo pre to urobiť. Uvidíte, že sa vám to podarí. Ak ale chcete schudnúť viac, počítajte s tým, že to zaberie o niečo viac času. Pokiaľ by vám stačilo menej, tak odporúčame článok ako schudnúť 5 kg rýchlo a zdravo.

Ako schudnúť 10 kg za mesiac, dva alebo tri?

Jediný spôsob, ktorý pomôžete zaručene schudnúť toľko kilogramov, koľko chcete, je zdravé stravovanie. Vďaka tomu nebudete hladovať a budete postupne chudnúť, či už chcete schudnúť 10kg alebo 5 kg. Pozrite sa ako by mal vyzerať zdravý jedálniček.

Zapamätajte si nasledujúce pravidlá:

  1. · Každý deň raňajkujte.
  2. · Jedzte pravidelne (raňajky, obed, večera, desiaty) v určitých intervaloch.
  3. · Neprejedajte sa a nehladujte.
  4. · Dopoludnia by mala byť strava bohatá na sacharidy, k večeru by sa ich počet mal znižovať (ale nie úplne).
  5. · Jedzte dostatok bielkovín (mäso, ryby, mliečne výrobky, strukoviny, atď.)
  6. · Jedzte dostatok zeleniny, hlavne čerstvej.
  7. · Neprejedajte sa ovocím večer.
  8. · Obmedzte konzumáciu sladkých, slaných a tučných potravín.
  9. · Ak vám nejaké zdravé jedlo nevonia, nenúťte sa do neho.

Čo by ste mali jesť?

Už sa viac nepýtajte na to, ako schudnúť 10 kg a začnite úpravou jedálneho lístka. Jesť by ste mali prevažne nasledujúce potraviny, ktoré sú prevažne zdravé. Vždy je jednoducho upravujte a snažte sa mať veľmi pestrú stravu.

  • · zelenina a ovocie
  • · chudé mäso
  • · ryby
  • · ovsené vločky, pšeno, pohánka a ďalšie obilniny
  • · strukoviny
  • · mliečne výrobky
  • · celozrnné pečivo a chlieb
  • · celozrnné výrobky
  • · údeniny s vysokým obsahom mäsa
  • · výrobky zo sóje
  • · vajcia
  • · semienka a orechy
  • · sypané müsli

Viac informácií o zdravom stravovaní a výžive nájdete na https://www.mojavyziva.sk/

zdroj obrázkov: Pixabay

Som mama, rada píšem a málokedy niečo stíham…
O to viac sa teším, že sa s vami na našej stránke vsetkopremamu.sk môžem deliť o svoje pocity, názory, skúsenosti a prinášať vám zaujímavé informácie a novinky nielen zo sveta materstva.

Komentáre

komentáre