A tak záleží od toho, či ju jednodcucho učenie nijako nebaví, alebo či vážne neobsedí a nevníma, nepočúva ( tu by mohlo ísť o hyperaktivitu). Ak je to prvý prípad, šla by som skôr do toho, vysvetľovať jej učivo hravou formou. Je možné, že jednoducho ten presun zo škôlkárskeho režimu do školského neprebehol tak, ako mal, že si nezvykla. Ešte je tu potrebné dodať, že predsa len prvý rok je pre deti ten najľahší, skôr sa tam ešte stále hrajú a ak sa aj čomusi učia, tak cez hry, rozprávky, hudbu a podobne. Možno jej nechajte ešte trošku času, skúšajte jej tie úlohy pomáhať spracovávať nejako zábavne, inšpirujte ju, motivujte, vysvetlite jej, že keď sa rýchlejšie naučí, že môže ísť povedzme za kamarátmi, von, či robiť úplne čosi iné, niečo, čo sama chce. Jednoducho aby si uvedomila, že po vykonaní povinností má slobodu :). Musí mať okolo seba ticho, aby ju absolútne nič nerozptyľovalo. Možno ju vždy niečo zaujme.